Adventskalender

Surfade förbi hos Ilsefin idag och hittade den här länken --> adventskalender. Oj! Vad spännande det lät, men jag har ju tänkt att jag ska göra den här --> adventskalender eller kanske någon av de här ---> adventskalender . Hjälp! Vilken ska man välja, jag kan ju inte göra alla, men någon vill jag ju göra, och det är ju imorron det drar igång!!

Fick förövrigt min adeventskalender från Game idag, och eftersom jag måste försöka planera mina inköp inför julen så öppnade jag alla luckorna på en gång!! :) I varje lucka har de ett erbjudande som bara gäller i en dag, ända fram till julafton och om jag ska köpa ett spel i julklapp så vill jag ju gärna veta om de ska sänka det med en hundring eller två någon dag under december. Ja jag är hemsk jag vet....

Game

//Zooni

Ja, ja jag måste väl....

...eller måste och måste. Men jag är ju så sugen på att joina stickameras sockklubb, och då måste man ju ha en blogg, så då fick det ju bli en sån här :)

Egentligen har jag inte tid att ha en blogg, jag har ju knappt tid att sticka, så vi får se hur det kommer att gå, om jag hinner med eller inte, eller som vi säger här i Dalarna: "Orsa kompani lovar ingenting! Bestämt!" .

Nu skulle jag ju ha haft några FO´s och skrävla med, men jag är lite osäker på hur man laddar upp bilder, så det kommer senare :)

/Zooni

RSS 2.0