Stickcafe

Har idag varit på mysigt stickcafe. Vi stickade, pratade, skrattade och åt väldans goda chokladmuffins. Det var mycket trevligt och jag hoppas verkligen att det kommer att upprepas. Tack Kerstin för ditt initiativ och tack till den blivande konditorn för de goda bakverken!!

Jag stickar på med Februarisockarna, men jag är ju ingen snabbstickare direkt. Just nu känns det som om mitt nya sjalgarn ropar på mig och vill att jag ska börja, men jag måste hejda mig, gäller ju att få klart något innan man börjar med nytt. Borde åtminstone få presenter klara först, de som ska ges bort på en speciell dag typ...

Nu har jag även fått min Hemlis tilldelad, och har så smått börjat planera paket nummer 1 som ska skickas, ser verkligen fram emot att få överraska denne hemlige vän :)

//Zooni

Kommentarer
Postat av: monke

Kom mönstret på mudden med mailet? JAg har också fått min Hemlis nu.

monke

2008-02-04 @ 21:55:13
URL: http://monkeshandarbetsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0