Blä

Regn är mesigt!!

Undrar vad vi ska hitta på på lördag om det är så att regnet fortsätter? Det är ju WWKIP day på lördag och det verkar som om solen kommer att lysa med sin frånvaro, men jag har ingen aning om hur många som tänkt att dyka upp, eller vad som faktiskt är öppet på en lördag. Kan tänka mig att det blir lite trångt hemma hos mig, och dessutom har jag inte städat sedan jul eller nåt, så det är inte ett alternativ.
Ska försöka att kolla runt lite och se om vi kan hitta något alternativ, som inte ligger allt för långt bort. Eller kanske partytält och fällstolar? Fast det kanske man inte får sätta upp bara så där mitt i parken?

Iallafall klarade jag gåingmålet för förra veckan, det var ju 60 000 steg, och jag fick ihop till 63 000. Kändes bra eftersom det var första veckan, och jag karade målet fint. Denna vecka är det 70 0000 som gäller, och det kommer inte heller att bli några problem, om jag nu inte ramlar och bryter lårbenshalsen eller nåt.

Nu till soffan soch sockstickningen!

//Zooni

Kommentarer
Postat av: Trollmormor

Hej !

Nu hoppas vi på fint väder till helgen så vi kan vara ute, annars tar vi in på något fik på stan.

Jag tänkte utmana dig på 72000 steg nästa vecka med start från måndagmorgon.

Hänger du på.....



kramelikram Eva syns på lördag.

2008-06-12 @ 20:38:41
Postat av: Kerstin

Håller tummarna fortfarande för fint väder, annars får vi leta reda på något café. Monke hade några på förslag.

Jag får nog mamma med mig, för övrigt vet jag inte hur många det kan bli.

Ses på lördag ;-)

2008-06-12 @ 22:59:10
URL: http://www.medsols.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0