Delmål

Mitt i veckan har vi nu, och det är ju snart som det blir svårt att hålla stegen. Jag går ju massor på jobbet, så när jag är ledig brukar det inte bli fullt så mycket. Denna vecka ligger jag, hittills, över antalet steg per dag, så än är jag inte orolig, utan det är tre dagars ledighet som känns lite oroväckande. Men det är bara att bita ihop och knata på :)

Och dum som jag är har jag startat TVÅ nya stickprojekt också, innan de andra är klara....usch och fy på mig. Jag tog bara garn ur gömmorna så på så sätt gör det ju inget, men det vore ju kul om nåt kunde bli klart. I morgon ska jag se till att jag gör åtminstone en sak klar.

Over and Out!!

//Zooni


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Å vad du är duktig med stegen. Min stegräknare... tja, den vaktar hyllan. ;)

2008-06-19 @ 11:07:57
URL: http://stickamera.se/blogg/
Postat av: Trollmormor

Tjena!

jag ligger bra till i mina steg.

Kramelikram och trevlig helg.

2008-06-19 @ 12:57:43
Postat av: monke

Du får börja sticka när du går! Trevlig midsommar!



monke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0