Lön!

"Pengarna strömmar in och folket jublar...."
Jag vet inte var jag har fått det ifrån, men jag brukar säga det ofta, och inte sällan med en viss ironi, men iallafall så har jag fått lön och jag jublar, för jag har nämligen äntligen beställt en ny batteriladdare till min kamera :)

Här kommer en bild på mitt första egenhändigt spunna garn :) Det är inte mycket att hänga i julgranen och inte är det snyggt heller, men övning ger kanske färdighet, så vi får väl se om det blir något mer :)



Over and out!!

//Zooni

Kommentarer
Postat av: monke

Hej!

Du har en utmaning i min blogg!



monke

Postat av: Ulrika

Å vad häftigt!

jag är jättesugen på att testa jag med.

2008-09-29 @ 22:13:37
URL: http://stickamera.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0