FO

Dottern halkade på isen, hade min kamera i fickan och....mhm gissa? *krasch* Ekonomin tillåter för tillfället inte att jag köper någon ny så nu får ni lita på mitt ord när jag säger att jag faktiskt har gjort något klart i år :)

Först ut i år är Undulating rib socks (ravelry länk) av Ann Budd, publicerade i Favorite socks. Jag stickade i Regia 4-trådigt som mamma köpte till mig i Tysklad, och de är helt underbara :) Förhoppningsvis kanske jag kan skaka fram en bild på dem så småningom.

Mitt nästa projekt är följande: Två nystan Baya (som jag köpte när vi var på Garntjänst) strumpstickor i storlek 6 och ett egenhändigt komponerat vantmönster. En vante klar och en to go :)

Jag hoppar över januarimönstret för nu och väntar med spänning på vad februari har att bjuda på :)

Over and out!!

//Zooni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0