Sjalgarn

Jag bestämde mig för att beställa lite Grignasco merinosilk och en Addi lace rundsticka, så nu ska det stickas spetssjal :)

Men då ville jag ju naturligtvis ha ett annat mönster för det entrådiga svarta garnet jag hade hemma och så hittade jag den här ---->Bat Swal så den ska det bli, måste bara skriva ut mönstret och leta fram en sticka.

Annars så har jag påbörjat februarisockorna, stickat lite mer på busstickningen, stickat både fram och baklänges på min gröna cardigan och så har jag varit på stickcafé. Det känns bra att ha gjort en del efter en ganska "off" period.


Peace!!

//Zooni

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Den sjalen känns verkligen som DU ;-)

2009-01-30 @ 10:46:59
URL: http://mitzzy.blogspot.com/
Postat av: Zooni

Ja det är verkligen en Zooni-sjal :)



//Zooni

2009-01-30 @ 18:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0