På allmän begäran...

På allmän begäran, eller iallafall ett par av mina närmaste tycker att jag ska börja blogga igen, så sagt är gjort så gör jag väl det då!! :)

Här kommer jag att lägga upp mina FO:s (alltså färdiga alster, för den som inte är insatt i den engelskspråkiga stickvärlden). Till att börja med kommer jag bara att lägga upp bilder på klara grejor, alltså inga wip:s (återigen för den oinvigde: pågående projekt), inga bilder på garninköp, matlagning, dagens outfit eller liknande. Vi får väl se hur det går med bloggandet, jag kanske faller för grupptrycket och börjar blogga om allt möjligt, men för nu så får det bli så här! :)

Over and out!!

//Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0