Sjal!

Jag kan ju faktiskt virka också, fast i det här fallet fick jag lov att ta lite hjälp här. Denna har varit klar ett tag, men jag fäste trådarna i helgen och fick hjälp med fotograferingen. Tack L! :)



Mjuk och fluffig...



..virknål nr 8, garn från Argentina.



Solen strålade och det var svårt att ta blider för alla skuggor, så min fotograf sa att jag skulle lägga mig på marken så att det bara blev grus som bakgrund....



...så sagt är gjort och jag gjorde lite planking på grusplanen.




Jätteskön är den i allafall, hoppas jag får ha den i fred ;)

Allt för idag, nu ska jag fortsätta att fundera på en ny investering, en som jag inte riktigt kan bestämma mig för eller inte......


Over and out!!

//Z

Kommentarer
Postat av: Erika

Älskar bilderna = ) Kram

2011-10-11 @ 18:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0