Foton och annat

Eftersom jag är kass som fotograf så fick jag lov att vänta på lite hjälp med att ta mina kort, och under tiden så hjälpte jag till att lotsa sambon och dottern genom första delen av Zelda, The Ocarina of Time. Jag kunde ju inte heller bara sitta där och titta på så jag passade på att sticka en till calorimetry.

Så här blev de:
calo x 2
Den nedre i dubbelt överblivet strumpgarn, och den övre i 3-trådigt ullgarn från Kilafors.


tunn
Denna är lite tunnare, bra att ha om det är lite kyligt....


calo3
..tjockare och därmed varmare...


ninja
...och om det är riktigt svinkallt: Ta båda! :)


koger

Ett koger till mina stickor, stickat i Tuva och tovat i tvättmaskinen. (Kass bild, men det är mossgrönt)

Dags att ta sig an nästa lucka i adventskalendern innan det bär av till jobbet.

//Zooni

Kommentarer
Postat av: emma

Kul att hitta till en ny blogg :) Hmm, vilket bra mössalternativ. Jag har inte gett mig in på att tyda engelska mönster än, men nu blev jag ruggigt sugen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0