Länkar och julklappar

Nu har jag lagt till några länkar som jag brukar smyga runt på, hoppas att det är ok.

Några bilder har jag också åstadkommit:

lilla n

Ett par julklapps sockor till lilla N.

josjul2josjul

Grytlappar i skuggstickning tll J.

m&m

Flera grytlappar i julklapp. Här ett par till M & M.

Många grytlappar blir det, och fler kommer det att bli också, åtminstone två par till. Jag har ju så nyss tagit upp det här med stickning igen, så jag har inte  hunnit fundera ut, än mindre stickat något annat än grytlappar till julklappar.

Jag kämpar på med Fröken Fräkens adventskalender och jag känner att jag iallafall hinner med den. :)

//Zooni

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Grytlapparna är jättehärliga, var finns beskrivning på såna?

2007-12-04 @ 05:03:56
URL: http://handmade.smuligt.com/
Postat av: Zooni

Tack, tack!
Jag såg att du hittade mänstret, och visst känns det bättre att sticka grytlappar än dishcloths, för dem skulle iallafall jag inte ha någon användning för.

//Zooni

2007-12-04 @ 11:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0