Regn

Jag vill ju att det ska vara snö, nu när det är decembermörkt, men tyvärr så regnar snön bort, iallafall här hos oss. Min dotter tog dock en vacker bild som jag fick "låna" av henne och visa er här.

julregn
Decemberregn

Eftersom jag bara stickar på en adventskalender, så bestämde jag mig för att komplicera saker och ting lite idag: Jag bytte färg! Och gissa om det var jobbigt? Så här ser den iallafall ut nu, och jag är såååå nyfiken.

Dag 5
Dag fem

För övrigt så stickar jag vidare på mina julklappsgrytlappar och en del andra WIP`s jag håller på med. Tänkte jag skulle fota åtminstone några av dem snart.
Annars så är det ju ganska mycket att göra på jobbet så här in för jul så det hinner inte bli så värstans mycket annat än jobbet och familjen. (Vilket iofs inte är så bara).

Over and out

//Zooni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0