I´m back!

Hej alla glada stickbloggare.
Nu är jag tillbaka efter att ha varit sjuk en vecka och inte har haft varken ork eller lust till något annat än att ligga på soffan, kolla på film, spela lite spel och sova. Jag har inte ens kunnat sticka, har tagit upp stickningen flera gånger, men bara tappat maskor, stickat fel i mönstret och inte räknat rätt, så allt har bara blivit liggandes. Men nu känner jag mig fit for fight igen och efter att ha besökt syfestivalen i går och träffat några andra trevliga stickerskor så kommer inspirationen och lusten att skapa tillbaka.
Mamma kom också till syfestivalen och blev jättenyfiken på tvåändsstickning, och vi fick prova på både hon och jag, så vi bestämde att vi skulle gå en kurs! Den börjar nu på torsdag och är fem kvällar. Det ska bli jättekul för det kändes verkligen bakvänt att sticka på det viset.

Eftersom jag inte har bloggat på länge så har jag en del att berätta, men varför överdriva och ta allt på en gång, jag ska försöka att skriva några rader varje dag istället :)

Och till min hemlis, jag kommer att följa många andras exempel och berätta lite mer om mig själv, men det kommer i ett senare tillägg.

Ska också försöka att få iväg mitt hemlispaket i början av veckan :)

//Zooni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0