Bokutmanad!!

Hittade hos Magalös en rolig utmaning:

Ta fram första, bästa och närmsta bok... leta sedan upp sidan 123 och publicera (i din blogg) den sjätte, sjunde och åttonde meningen från den sidan ur boken.

Här är utdraget ur "min" bok:

"Nej,Nej! Det var inte så jag menade."


Fast precis när hon sa det, kände David att det var precis vad han ville, att fly härifrån och åka hem till...
...till stugan?


Vad tänkte han på?


Utdraget kommer ur Andreas Romans nya roman: Mörkrädd. Läskigt, krypande, spännande och kanonbra bok dessutom.

Och jag utmanar härmed Andreas Roman och alla som känner för det att anta utmaningen!!

Skriv gärna en kommentar när du gjort den.

Over and Out!!

//Zooni

Kommentarer
Postat av: Andy

Utmaningen antagen!

Och genomförd. Vad roligt. :)

Tack också för ditt val av bok, det gör mig väldigt glad, jag bockar och bugar. Hoppas du gillar den hela vägen genom.

2008-06-03 @ 19:31:20
URL: http://andreasroman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0