Klara färdiga gå!

Veckans mål är alltså 100 000 steg, vilket innebär 14 286 steg om dagen. Idag ligger jag lite över så än är jag lugn :)

Förra veckan blev det totalt 87 901, målet var då 70 000. Gick lite längre, men hade också två riktigt usla dagar, tex lördagen som jag tillbringade med stickning, först i parken, och sedan hemma i soffan.  Men jag är helt övertygad om att jag kommer att klara målet denna veckan också, om inget alldeles speciellt händer förståss.

När det gäller stickningen så har jag också några mål, jag ska till exempel sticka klart påskextrat, Quill Lace, de är ju i princip klara, det är bara det att jag inte kan bestämma mig om jag ska göra lite högre skaft på dem eller inte (jag stickar dem från tån och upp). Tänkte också att jag skulle hinna tvätta och blocka min Lace Ribbon Scarf. Den har varit klar i en vecka eller två och ligger sorgligt ihopknölad i en påse, måste ge den lite kärlek strax...
Fabelsockorna på tvärsan kan nog också bli klara denna vecka, och jag måste ju lägga på en rem nu, annars får jag ju inte vara med i tävlingen ;p
Så det är dags jag sätter lite fart nu då :)

Over and out!!
//Zooni

P.s Jag tror nästan att jag måste köpa en egen kamera snart, en blogg utan bilder är som en Halloween utan skräckfilm...trist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0