Nu...

...har jag äntligen, trots värmen, tagit mig i kragen och stickat hälarna på ett par av mina sockor, så nu får dem komma med på bussen på måndag. Jag har även slagits lite med juni-mönstret i sockklubben, Slätstickade DROPS sockor i "Fabel" stickade sidledes har kommit en bit på väg och de känns inte alls så tokiga faktiskt. Jag känner mig lite skeptisk till hur tån ska bara snöpas ihop, men den dagen den sorgen, få se hur det blir när jag väl är där :)

Varmt, varmt är det, men jag försöker att hålla mina steg, i snitt ska jag gå (har jag bestämt mig för) 10 000 steg om dan denna vecka. vilket skulle innebära lite drygt 60 000 steg (eftersom jag köpte stegräknaren på måndagseftermiddagen) i morron kväll när jag går och lägger mig. Det kan bli på håret, även om jag häromdagen lyckades skrapa ihop 14k.

Har tillbringar större delen av dagen i vännens trädgård, under äppelträdet, med rabarberpaj och glass, sedan en hurtig promenad på cirka 30 minuter hem.

Ska försöka att få till hälarna på sockor nummer två också, så blir det bara nedförsbacke :)

Over and out!!

//Zooni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0