#%¤&/#&"%

Grrrrr....dumma symaskin!! Skulle sy hemlisgrej och då kraschade symaskinen på riktigt!! Så nu är jag arg!! Vi har inte varit på samma sida jag och symaskinen nu på ett tag, men nu gick den verkligen ut i strejk....*sparkar och stampar med foten*

Och ingen matlåda hade jag till jobbet, och kortet hade jag lämnat till herrn för att han skulle handla, så jag fick skrapa ihop ett par tior i väskan och leva på en Billys panpizza hela dan...

Snubblat och sprungit in i saker, gjort fel och tappat grejjor.

Hittade och fastnade för ett mönster på en tröja stickad lingarn som jag skulle vilja sticka nu när det, förhoppningsvis, blir vår snart. Hittade inte så mycket lingarn och det jag hittade kostade 122:- / hg....hhhoooiiii, det går åt 400g det kommer jag aldrig att ha råd med ju :(

Sur och tvär som en åskvigg har min dag varit och vissa dagar önskar man att man stannat i sängen...:((

Två positiva saker idag:

1. Fixade till Hemlispaketet iallafall och skickade iväg det, håller tummarna för att hon gillar det hon får, även om den sydda saken blev inställd. Jag tycker att det är urspännande att vänta på att hon skriver en kommentar på sin blogg om det hon har fått. Nästan mer spännande än att vänta på paketet som skall komma till mig :)

2. För en gångs skull en fantastiskt bra reklam på en reklampelare: "Som mjukt bröd, fast hårt". Den reklamen får mig nästan att springa till affären och kolla, köpa och prova detta fantastiska bröd. (Som jag antar är bara ett nytt hårdbröd från Wasa ).

Over and out!

//Zooni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0