Hemlispaket och Februarisockar

Till min Hemlis: Tack så mycket för den söta "pudeln", den har nu fått ett bo i mitt köksfönster. Chokladen ligger snällt i kylskåpet och väntar på att bli uppäten.

Jag "graftade" klart tårna på mina februarisockar i fredags, så jag blev fakiskt klar i februari (tack för skottdagen ;).

Tyvärr är kameran på vift tilsammans med dottern, så foton måste vänta några dagar :(

Jag måste erkänna att ingen av marssockrna fick mig att jubla högt, snarare tvärt om, jag grymtade mest. Sockorna med dominorutor är rent ut sagt ugly och Tropicana  kändes inte heller så roliga tyvärr. Kanske, kanske, kanske att jag stickar dem i något enfärgat stabilt garn senare, eller så hoppar jag bara över dem. Jag sade till mig själv att jag verkligen skulle göra alla sockar i klubben under året, men det känns trist att göra något man inte gillar när man har så mycket annat som man verkligen vill göra, men den som lever får se om det blir några marssockor.

Var ute och shoppade lite idag och hittade två saker som ska få följa med till Skåne och min Hemlis i mars.

Känner mig lite avis på dem som är/har varit på syfestivalen i Sollentuna i helgen.

//Zooni

Kommentarer
Postat av: monke

Du behöver inte vara avundsjuk. Samma saker som i Romme bara fller so hade lika. Det var lite dyra priser tyckte jag. Det blir mässa i oktober igen, du får se till att åka då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0