I´m alive!

Tjo!

Mycket tid till att blogga blir det ju inte, solen skiner och sticktillfällena står som spön i backen:
-Lördag 10/5 stickafé på Dalarnas Museum i Falun 12-15.
-Måndag 12/5 stickträff på Gemensamma Krafter i Borlänge 18:30 - ?
-Söndag 18/5 stickafé hos Medsols.

Och jag stickar på med mina presenter och symaskinen står mest i köket och är snygg, även om den har fått hjälpa till med hemlisens sista paket och lite annat smått och gott.

Paket från hemlisen igår, så bild kommer vilken dag som helst. Tackar och niger fint!

Sticka lugnt!
Over and out!

//Zooni

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Stickträffen "Gemensamma Krafter" är det något man kan hänga med på, eller är det en speciell grupp?

2008-05-11 @ 22:54:56
URL: http://www.medsols.se
Postat av: Anonym

Det stod ju Borlänge på paketet =)

Mina blockningsvajrar har jag specialbeställt av min pappa. Han råkar ha en verkstad där det ligger användbara saker bortglömda.
Finfina 3mm rostfria metallvajrar i lagom längd.
Har hört att man kan köpa hos Marias Garn i Stockholm.

=)* hemlismy

2008-05-15 @ 10:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0