Tråkighet förvandlat till en tävling!!

Nu funkar inte den där bilden av min personlighet, och ingen annans heller för den delen, och jag kan inte göra någon ny, och sån som jag är så sparade jag ingen kopia av själva bilden utan bara länken, så ni får själva rita av min personlighet och maila till mig om ni vill :)

Den som mailar den mest träffsäkra, roligaste, finurligaste, gulligaste eller vad ni vill personlighetsbilden av mig vinner ett spännande pris!! Maila till mig före den 20 december så kommer jag som enväldig domare att utse en vinnare som kommer att presenteras här på bloggen i mellandagarna. Så klipp och klistra, sy, fota eller måla/rita eller vad ni vill....se till att få er bild av min personlighet i ett mail så kan ni vinna ett pris!!
(Du böhever inte känna mig "på riktigt" använd din fantasi och kreativitet bara)

Maila mig på zooni (at) live.se före den 20/12-08

Over and out!!

//Zooni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0