Garn å Te

I går när jag kom hem så låg det en avi i min brevlåda: Jag har ett paket att hämta!! Tyvärr hann jag inte i går, eller tyvärr och tyvärr...jag var på stickcafé efter jobbet så postuthämtningsstället hann stänga, men idag hann jag och där låg ett litet paket från min garn å te kompis :)



Mysigt, mjukt och fluffigt alpakgarn, oliv skulle jag nog kalla färgen, och Dalby specialte, det luktar väldigt spännande och jag ska prova det redan i kväll. Jag har inte riktigt bestämt mig, men det blir nog ett par vantar av garnet :) Tack och bock!!

Min Garn & Te-kompis hittar du här------> stickalite 

Och när jag ändå är här så kan jag ju tipsa om Monkes handarbetsblogg, hon firar 2000-besöksgränsen med en utlottning :)

..och så "råkade"  jag beställa lite mera garn från Elviras Garn & Hantverk. Jag köpte ett garn därifrån häromveckan, Kyol, lin och alpacka och det blir fantastiska vantar av det, så jag beställde lite mer, och så hamnade det en härva Manos Silk Blend i min varukorg också :) och dessutom har jag hämtat mitt garn som jag beställde från min LYS häromveckan. Det är dock ett 6-årsprojekt eller så, en tröja på stickor 2½ i sockgarn från Hjertesock. Nämligen en sån här---->Thermal.

Men nu ska jag ägna mig åt något annat för en gångs skull, nämligen det här ----------> Runes Of Magic

Och idag har jag postat mitt GarnåTekompispaket!

Over and out!!

//Zooni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0