Minns inte....

Jag kommer inte i håg hur det var, lämnade man några uppgifter om vad man gillade eller inte när man anmälde sig till garn & te bytet hos stickamera?

Så till min Garn & Tekompis:

Jag vet inte om jag skrev nåt eller inte, tänkte bara säga att jag inte gillar blått!!

Och hur var det, är det samma som man skickar till som man får av eller?

Bara halva huvan kvar på ulltröjan nu, men jag måste sticka på snabbt som sjutton nu så att inte garnet hinner ta slut :)

Over and out!!

//Zooni

Kommentarer
Postat av: oppåpoppa

Du skrev att du gillar grönt, orange, svart och rosa. Förhoppningsvis skickar jag paketet i morgon. Det är inte blått.

2008-10-27 @ 18:20:59
URL: http://stickalite.blogspot.com/
Postat av: Zooni

Åh! Vilken tur att det är någon som håller reda på mig när jag inte lyckas göra det själv :))



//Zooni

2008-10-28 @ 23:00:36
URL: http://zooni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0