Något klart!!

Det händer att det blir något klart, även i det Zooniska huset :)
Eftersom jag tycker att det är förbskat svårt att på ett naturligt sätt fota vantar och dylikt, kommer här absolut onaturlig bildserie på mitt senaste FO :)

                
   

Kalla dem halvvantar, ärmar eller vad du vill, de är klara, de är mjuka och sköna och jag älskar dem!! :)

Stickade i DROPS Alpaca, stickor tre och mönster från Ilsefins blogg. 22g av vardera brunt och orange.

Har tillbringat dagen i goda vänners sällskap, stickning, kaffe och saffranskubb (tror jag minsann att det var). Underbar eftermiddag, tack för det !!

Jag tror att detta kan bli ett av de sista inläggen på den här bloggen, den fungerar inte riktigt som jag vill och var och varannan gång jag ska uppdatera så funkar det inte, och det är ju inte meningen att man ska bli halvt vansinnig och slita sitt hår bara för att man för en gångs skull vill uppdatera lite :) Så jag håller på att kolla runt för att se om jag kan hitta någon annanstans att blogga på, men jag återkommer i frågan så för nu....


Over and out!!

//Zooni

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka härliga muddar! Och vilka fina foton du fått till på dem!

2008-10-25 @ 11:41:57
URL: http://www.miastickar.blogspot.com/
Postat av: Zooni

Tack! Det är så roligt att få kommentarer! :)



//Zooni

2008-10-28 @ 23:02:08
URL: http://zooni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0