Projekt

Jag har ett projekt:



De här tre bilderna i kombination med några vänner, stickor och lite tid, ska fylla den här.....



.....och sedan ska den skickas hit:



...detta tillsammans bildar då:




Jag har som mål att fylla min lilla lådda och skicka lagom till första advent.
Det finns också en tävling som stickamera och hjälpstickan anordnar i samarbete med syfestivalen, men jag bryr mig inte om tävlingen, däremot känner jag att jag med väldigt små medel och bara lite tid, kanske kan bidra till att någon eller några får en lite drägligare vinter.

Jag kommer inte själv att klara av att fylla min lilla lådda, men jag ska ta den med mig på stickcaféet i morgon och se om det är någon/några som är villiga att hjälpa mig :)

För tillfället innehåller låddan 1 par vantar stickade i raggsocksgarn, en mössa stickat i ett babygarn och en halv ribbstickad halsduk i garnet Zoom. Jag tänker bara använda mig av garner jag har hemma och sådant som jag inte för tillfället har användning av för egen del.

Jag hoppas också att någon kan bli inspirerad att göra det samma och skicka iväg en liten lådda till dem som behöver det :)

Over and out!!

//Zooni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0