Utmaning

Jag har fått en utmaning av Monke.


Svara på alla frågor.Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar,be dem läsa din.Låt personen som utmande dig veta när du svarat på utmaningen!



Så till mina svar:

1. Vilken mat äter du ofta?

Pasta med olika tillbehör


2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?

Det beror på vem jag är hos, och vilken typ av tillställing det är. Oftast försöker jag att vara gäst om jag är gäst, för det vill jag att gäster som kommer till mig ska vara. Naturligtvis tar jag ju bort smin tallrik och dylikt, om det är den typen av tillställning.


3. Var sitter du helst när du bloggar?

Vid skrivbordet i vårt sovrum, för det är där min dator står ( jag är ju inte så modän att jag har en sån däringa lapptåpp. )


4. Köper du ofta Triss?

Jag köper fyra Trisslotter i månaden, en till varje familjemedlem. Regeln är att om man vinner under 1000:- så får man behålla det själv, alternativt köpa nya lotter åt sig själv och dela med sig till de andra om man vill och är det över 1000:- så delar vi eller gör något tillsammans. :) Högsta vinsten hittills var 150:- (jag har köpt nu i 3½ år).


5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?

Jag tycker om resor överhuvudtaget, att komma bort och se något som inte är vardagen, Säffle eller Bangkok kan vara minst lika bra fast på olika sätt, men om jag måste välja så är nog mitt favoritresmål fortfarande London, trots att jag var där för första gången när jag var 12 och har varit där 5 gånger till.


6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?

Jag tittar inte så mycket på TV, vi tittar mest på film, men jag tycker om naturkanalerna, typ Animal Planet och Discoverychannel. Jag gillar Miami Ink (fast jag har inte en susning om vilken kanal det går på), Myth Busters och så följer vi Lost slaviskt (det är väl tv4 tror jag). 1:an och 2:an tittar jag väääldigt sällan på, dels för att jag inte tycker att utbudet är det bästa och dels för att det är lite för mycket svenskt för mig (jag hör dåligt och det är jobbigt att kolla på svsnka tv-program).


Jag i min tur utmanar: Den som läser det här och känner sig villig att dela med sig lite av sig själv :)


Over and out!!

//Zooni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0