Nej

Det svarta entrådiga ullgarnet var inte bra till sjalen jag hade tänkt göra. Det är på tok för strävt och ojämnt, jag måste ha något lyxigt, blankt och fint. Jag funderar på om jag ska köpa teetee Elegant eller kanske Grignasco merinosilk, vad annars kan man använda för garn om man ska sticka en lyxigt härlig nattsvart trekantssjal med transparenta pärlor?

Kom gärna med förslag för jag tycker att det är så svårt att veta vad man ska köpa, alla garner ser ju fantastiska ut när man tittar på dem på nätet. Sjalen ska bli en present och den måste kännas syndigt lyxig och det är ju en fördel om stickningen känns lyxig också :)

Peace!!

//Zooni

Kommentarer
Postat av: Anonym

vems present? :)

2009-01-26 @ 16:20:37
Postat av: Zooni

Men det kan jag ju inte säga här ju :)



//Zooni

2009-01-26 @ 21:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0