Ni vet...

Jag letar och letar efter mönstret på Tröjan, tröjan med stort T, just den där tröjan man längtar efter att få göra, den där som man tänker på ibland som man vet finns därute någonstans men man inte kan hitta den. Jag har aldrig sett den, vet inte hur den ser ut,  jag vet inte vilket garn den är stickad i men jag VET att den finns där. Just den där tröjan, jag vet inte alls vad jag letar efter, men jag vet att det är DEN när jag hittar den och jag vet att jag kommer att älska den och jag vet också att jag kommer att sticka den. Bara jag hittar den nångång!!! Frustrerande!!

Peace!!

//Zooni

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Förstår hur du tänker. Tröjan jag stickar nu var DEN! Att den var uppstickad i grönt hade nog ingen betydelse, eller kanske...

Hoppas du hittar DEN !

Trevlig helg!

Kram!

2009-01-23 @ 21:17:45
URL: http://mitzzy.blogspot.com/
Postat av: Marianne

Det där känner jag igen... Fast jag har kommit så långt att jag har garnet men inte funnit tröjan än.

2009-01-23 @ 22:12:31
URL: http://garntussen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0