Nytt år...

.....nya friska tag och massor av nya utmaningar!

Hoppas att alla har haft en supermysig jul och nyårshelg, för det har jag iallafall......åtminstone de dagar jag inte har jobbat, vilka iofs inte är så hemskt många.

Jag stickar, spelar Zelda (till mitt nya Nintendo Wii som jag mutade tomten att köpa till oss i julklapp. Synd bara att jag fick lov att betala det själv), spelar Wii Sports och får träningsvärk, tittar på film, äter god mat och umgås med familjen. Men mest av allt så jobbar jag faktiskt, två jobb, ett jätteroligt och ett väldigt mycket mindre roligt faktiskt, men vad gör man, pengar måste man ju ha trots allt.
Inför 2009 är nästan det enda jag hoppas på att jobbfrågan ska lösa sig så att jag kan vakna varje morgon och faktiskt vilja gå till jobbet (jo jag vet att det är mycket begärt, det finns väl kanske inte så många som har det så, men man får väl hoppas?)

På stickfronten så hjälpte Stickamera-Ulrika mig med ett lite knivigt dilemma: Eftersom jag varit väldigt lazy med att sticka sockor i sockklubben så tänkte jag inte anmäla mig i år (om det skulle bli någon klubb) men nu har jag , efterom jag faktiskt har stickat ett (1) par sockor sedan i juli automatiskt blivit medlem och så får det vara. Jag fortsätter att vara med så får vi se hur många jag orkar/vill/kan sticka under året.

Förövrigt önskar jag er alla en god fortsättning på det nya året  med massor av kärlek, stickningar och roliga upplevelser!!

Over and out!!

//Zooni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0