En timme över!

Vi hade totalt missat att man skulle ställa tillbaka klockan idag, så när vi klev upp insåg jag att jag hade fått en hel timme tillgodo. Vilket innebär att jag kan dricka mitt kaffe i lugn och ro, inte behöva jäkta iväg och att jag faktiskt hinner sticka några maskor innan dagens slit börjar!

Så här kommer ett av förra veckans stickade alster:



Inspirationen fick jag från Socktrollet, inte för att den på långa vägar blev likadan, men i alla fall då :)



Mönstret hittade jag här: Moebius scarf pattern
(Ravelry-länk)



Garnet: 100% akryl, inköpt på Rusta, mjukt och lite fluffigt. Rundsticka 5,5.



Instruktionerna om hur man gör en Möbius hittade jag här.


Har lite mer att visa och berätta, men snart är min bonustimme slut och jag måste iväg!



Over and out!!

//Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0