Kulor!

Här kommer lite bilder på mitt projekt på jobbet. Det var jättesvårt att ta bilder genom skyltfönstret, men jag lägger upp dem ändå.




Handarbetstema i skyltfönstret med anledning av att boken Julkulor av Arne & Carlos släpptes.



Den här, som är i den storlek som dom "ska" vara, är stickad efter mönster i boken med Rauma finull, stickor 3. Något kass skärpa bara...




Denna som är större är stickad i lovikkagarn på stickor 8, också efter mönster i boken.




Denna också i lovikka på stickor 8, dock inte efter mönster i boken. Jag tyckte att det fattades en julkula med dödskallar så jag designade en själv :)




Här är dom alla tre, fast från insidan av butiken. Det var först när jag tog bilderna jag såg hur verkligen orund den svarta är, måste puffa till den lite när jag kommer till jobbet i morgon.


Det var allt för idag, nu blir det soffläge en stund före sängläge!


Over and out!!

//Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0